martes, mayo 03, 2011

Xornalismo en estado puro:

1 comentario:

EUBENSEIQUENSON dijo...

Boas, compañeiro!
Antes de nada, quixera felicitarte polo blog tan interesante que nos presentas.
Pero a razón da miña mensaxe era outra. Fai algún tempo xa che enviei unha mensaxe privada a á túa conta de Youtube facéndoche unha petición respecto dun video que subiches no que entrevistas a Xil Ríos.
Entendo que o feito de non me coñecer de nada poida dar lugar a que penses que non tén importancia miña petición ou que é un mero capricho.
Por iso, intento de novo por esta vía unha resposta. Agradeceríache moitísimo que leras de novo a mensaxe privada e que, por favor, me fixeras o favor que che pido. Pódoche asegurar que iso significaría moito para min e, estou convencido, tamén para a popularidade do artista.

Mil gracias, gracias de verdade pola túa atención e pola túa consideración. Na mensaxe privada de Youtube que che chegara a enviar están tódolos detalles das miñas inquedanzas. Gracias de verdade, de corazón, por prestarme atención.

Quedo á túa enteira disposición en todo o que che comento na mensaxe privada e tamén en todo aquilo no que eu che poida servir de axuda.

Gracias, moi sinceramente. Gracias, de verdade.